Chevrolet Nova Forum banner

Signaallichten

186 views 3 replies 3 participants last post by  racer86y  
#1 ·
1968 Chevy Nova, knipperlichten werken, maar de linker knipperlichtindicator op het dashboard blijft constant branden als de koplampen aan zijn, en de rechter indicator op het dashboard werkt helemaal niet (ik denk dat het alleen een dashboardlampje is aan de rechterkant). Heeft iemand dit probleem ooit gehad? Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden!

#3 ·
Ik herinner me dat ik jaren geleden een probleem had zoals dat. Als ik me goed herinner, was een van de knipperlichtlampjes doorgebrand, dus ik heb het vervangen en het probleem was opgelost. Je zou de lampjes eerst moeten controleren. Succes
Heel erg bedankt voor het antwoord. Alle buitenverlichting werkt naar behoren. Het linker knipperlichtlampje op het dashboard blijft constant branden als de lichtschakelaar wordt ingeschakeld. Ik heb ook net ontdekt dat het oplicht wanneer de ruitenwisserschakelaar wordt geactiveerd. Het rechter knipperlichtlampje op het dashboard werkt helemaal niet, hoewel het knipperlicht wel werkt. Wanneer de linker brandt zoals die is, knippert hij wanneer je het signaal activeert, maar als hij uitgaat, komt het lampje weer constant branden. Ik leg het waarschijnlijk niet zo duidelijk uit als ik zou kunnen, maar ik hoop dat iemand kan helpen. Ik denk dat het misschien een aardingsprobleem is.